صالح حردانی و آریا یوسفی دو بازیکنی هستند که امیر قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد برای پست دفاع راست از آن‌ها استفاده کند.

قلعه  نویی

تیم ملی در شرایطی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به میدان می‌رود که با استناد به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی با شیب ملایمی دست به جوان‌گرایی زده است! البته شیب این جوان‌گرایی فوق‌العاده ملایم است و معمولا جوان‌ها نیمکت‌نشین باتجربه‌ها هستند.

یکی از بازیکنانی که به بهانه جوان‌گرایی از جام ملت‌های آسیا به بعد به تیم ملی دعوت نشد رامین رضاییان است. مدافع راستی که با پیوستن به استقلال بزرگ‌ترین چالش دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند اما همچنان در راضی کردن امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی ناکام است.

رامین رضاییان اگرچه در دربی ۱۰۴، مقصر درجه یک شکست استقلال بود اما انصافا در سایر بازی‌های این فصل آبی‌ها بد کار نکرده است و بهترین بازیکن این تیم در فاز گلزنی هم به شمار می‌آید. او در ۷ بازی که تاکنون برای استقلال انجام داده آمار فوق‌العاده ۴ گل زده و ۲ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

صالح حردانی و آریا یوسفی دو بازیکنی هستند که امیر قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد برای پست دفاع راست از آن‌ها استفاده کند و به نوعی این دو را به رامین ترجیح داده است. گویا خود رضاییان هم از این وضعیت به ستوه آمده است. او روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی به ناراحتی خود اشاره کرد.

گفته می‌شد که رضاییان برای بازی با تیم‌های ملی ازبکستان و قطر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود ما در نهایت این امر تحقق نیافت. به نظر می رسد تا زمانی که قلعه نویی در تیم ملی است رامین رضاییان دیگر به تیمملی دعوت نشود. بازیکنی که حالا 34 ساله شده و سالهای پایانی فوتبال خود را می گذراند.

کد خبر 888361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول باوان پور IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    قلعه نویی عقده ای هست همیشه وقتی استقلال نباشد جزو دشمنان درجه یک هست